20 април 2012 г.

Пролетно зелено

Когато реших да направя тефтер за Криси, в съзнанието ми веднага изплуваха мисли за растения, билки и природа. Криси по професия е магистър-фармацевт. Споделяла ми е, че познава билките и знае техните имена. Спомените й за издирването и събирането на растения за задължителния хербарий в университета (гарнирани с известна доза чувство за хумор от нейна страна), са били тема на някои наши разговори. Та, за това първата ми асоциация беше за билките.

Нали е пролет и всички се радваме на малките листенца на дърветата, а и имах ново неизползвано до сега блокче, няколко дни по два-три часа вечер след работа и ... ето резултат:


И понеже (както вече съм споделяла) рожден ден без картичка не може, ето това е картичката към тефтера и химикала за Криси:


Този мишок с излитащото глухарче е най-старият ми любимец от животинските печати. При него всичко е някак въздушно и динамично. Много го харесвам! Дано и Криси да го хареса!

Честит рожден ден, Криси!

11 коментара:

  1. Всичко, което съм видяла направено от теб много,много ми харесва! Прекрасни цветове, много добро съчетание на елементи, много добро оцветяване!!!Приятно ми е да разглеждам всеки детайл от твоите картички и тефтери.Ако публикуваш по-големи снимки, нещата ще са перфектни:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за милите думи. И аз съм много впечатлена от твоите творения и особено много - от страхотните ти кукли.
      А снимките ми са големи, как ги виждаш зависи от браузъра, който използваш :):):)

      Изтриване
  2. Страхотен тефтер в пролетни свежи цветове. И ежчето е много сладко, Вили.

    ОтговорИзтриване
  3. Резултата е зашеметяващ, много пролетно и цветно тефтерче и картичка :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Много свежи неща заредени с много позитивна енергия .Да си призная и на мен ми се иска да ти разглеждам по детайлно нещата, така събрани на едно трудно се виждат детайлите,но ако така ти харесва на теб не го променяй!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Държа в ръце това страхотно бижу и съм много трогната!Идеите ти са страхотни, подходът е както винаги - индивидуален,а изпълнението перфектно!Заради сходното ни светоусещане е трябвало да си сигурна,че ще го харесам.А малкият мишок с това глухарче е зареден с толкова добра надежда...Благодаря ти Вили!Целувки!

    Смятам да се похваля на всички приятелки:-)

    ОтговорИзтриване
  6. Истинско бижу! Представям си с какъв кеф и колко голямо удоволствие ще изпитва получателката му, всеки път, когато го ползва!

    ОтговорИзтриване
  7. Тъй като съм от късметлиите, които са го виждали на живо, мога само да потвърдя, че това, което предполагате от снимките, в действителност е така. Много изпипано, направено с много вкус и внимание към детайла! Браво, Вили!

    ОтговорИзтриване
  8. Вили, от всичко, което правиш лъха една таква особена...лекота. Личи си, че си "закоравял" творец! Продължавай да ни радваш!

    ОтговорИзтриване
  9. Тефтерчето е.......РАЗКОШ!!! Нямам думи за тази красота! Браво!

    ОтговорИзтриване

01 09 10