29 май 2012 г.

Картичка за деня на детето

Откакто съм започнала да правя картички, моето Кори все ме моли да направя и на нея. Рожденият й ден мина и замина, аз не направих картичка, защото нямаше как да я направя тайно. После все имаше някакви други причини и така ... до днес. 

Споделих в предната публикация, че имам няколко нови печата, респективно хиляди идеи, свързани с тях. Имам и нов фаворит в хартиените блокчета - Graphic 45, в един от любимите ми стилове Ар нуво, с ярки, пищни цветове и уникални десени, напомнящи литографиите на Алфонс Муха. Към момента имам само блокчето Tropical Traveloque, но съм си поръчала и няколко други, които очаквам с нетърпение. 

Вдъхновена от новите печати и хартии, реших да направя нещо различно - много шарено и контрастно за моята малка дъщеря (последната, имаща празник на деня на детето в нашето семейство). Тя все още не знае, че картичката е за нея, но очичките й светнаха, когато я видя. Ето една малко хавайска Тилда:


И детайли:






Честит празник, Кори! На теб и на всички деца, желая щастливо и безгрижно детство, изпълнено с много забавления и смях.

Ще участвам и с тази  картичка в предизвикателството на Crazy Challenge за тази седмица - Детски спомени.

12 коментара:

  1. Страхотна е, Вили! Останах безмълвна! Нека твоята малка дъщеричка расте здрава и нека има най-хубавото и незабравимо детство :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дилянче, малко по-шаренка е от обичайното, но пък детето я хареса ...

      Изтриване
  2. Вили, оцветяваш изключително добре. Защо не помислиш за публикации, свързани с техниките на оцветяване? Сигурна съм, че всички можем да научим много от теб.
    А картичката е чудесна!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна картичка! Много цветна, като детството :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ще помисля, Тони, но какво ли да измисля? Общо взето оцветявам на принципа от светло към тъмно и накрая повтарям всичко с най-светлото. Ето, като това тук: http://www.copicmarker.com/guest-tutorial-coloring-and-shading-flowers-by-sharon-harnist

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, картичката е разкошна! Рядко харесвам шарени картички, но, когато десените на дизайнерските хартии са подбрани с вкус и когато всичко е така хармонично като в твоята картичка- няма как да не й се възхитя..
    Споделям написаното от момичетата за твоето оцветяване. Бих се радвала да споделиш повече.
    Благодаря ти, че се включи в Щурото предизвикателство тази седмица с тази красота..

    ОтговорИзтриване
  6. Поредната прекрасна картичка-разкошна,разкошна ,разкошна...И аз искам урочета за оцветяване...

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна, по детски празнична!Много е красива!

    ОтговорИзтриване
  8. И на мен ми светнаха очичките като я видях твоята картичка! Определено едно прекрасно превъплъщение на Тилда! И абсолютно пленяващи десени!

    ОтговорИзтриване
  9. Lovely colouring and card, thanks for joining us at the crazy challenge. Hugs Pam x

    ОтговорИзтриване
  10. Разкошна е, ще повторя другите момичета, но много ми харесват и хартиите и Тилдата, а за оцветяването си направо майстор!

    ОтговорИзтриване
  11. Много сладка картичка! И Тилдата и цветовете - всичко ми харесва! Нали знаеш, че си падам по шаренийките :)

    ОтговорИзтриване

01 09 10