20 февруари 2015 г.

Венец

След като за известно време приключих с момчешките проекти и се настроих на "цветна" вълна, продължавам със същите емоционални настройки в очакване на пролетта.

С днешната публикация искам да благодаря на едно страхотно момиче, което с безграничната си фантазия, винаги успява да ме провокира, да ме накара да мисля, успява да ме убеди да правя много и различни все нови за мен неща, да търся и да се опитвам да "надскачам" себе си. Биляна, благодаря ти <3, ако не бяха твоите провокативни идеи, сигурно половината от нещата, които съм сътворила през последната година, нямаше да бъдат факт.

Та с една такава, неволно подхвърлена реплика "Трябва ми венец от цветя за едни снимки", аз се хвърлих и към това ново за мен забавление. Естествено с уговорката, че нямам идея дали изобщо ще се получи нещо свястно. Добре, че нетът е пълен с уроци и инфо за ръчната направа на цветя от коприна, та след около седмица виртуално обучение на руски и английски и стотици изгледани снимки, най-накрая добих обща представа за нещата... Поради факта, че необходимия инструментариум е много скъп, се обзаведох с един съвсем базов уред за направата на кукли и цветя от плат. Обещавам в следваща публикация да разкажа по-подробно за цялостния процес по изработката на цветята от коприна и да покажа нагледно всичко. А това е моят първи опит, даже с цял венец:




Благодаря и на модела, въпреки, че едва я накарах да ми позира:


 



6 коментара:

  1. Страхотен венец Вили и прекрасни цветя! По нищо не отстъпват на тези, правени със специалните инструменти. Във фейса бях сложила един линк с подобни цветя, и ти беше отбелязала, че инструментите за изработка са много скъпи. Трябва да призная, че твоите цветя са съвсем като живи и са много красиви и истински. С нетърпение очаквам подробните обяснение за сътворяването на тази красота.

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, вярваш ли ми, че в момента съм зарината от платове, защото се опитвам да облека една диадема, и си казвам "Я, да видя аз какво правят другите" и БАМ, твоята публикация! Не само, че нещо не ми идва отръки, ами и ти с тези ПРЕКРАСНИ и СЪВЪРШЕНИ цветя! Увисна ми ченето! Разкошотия! С нетърпение чакам да видя поста ти за инструментите и процеса! Прегръдки, Биляна!

    ОтговорИзтриване
  3. Уникален ,прекрасен ,както всичко ,което правиш ...Страхотен венец Вили !

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, тези цветя са неземно красиви.... Направо останах без думи! Р-А-З-К-О-Ш-Н-И !!!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна идея и изпълнение.Разкошни са.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване

01 09 10