12 март 2012 г.

Картички за рожден ден

Реших да пиша за тези картички отделно, защото всяка една от тях е изработена с много любов специално за конкретен човек - мой близък или приятел.

Първата ми рожденичка - моя приятелка и колежка получи своята картичка веднага след Нова година:

Следващата беше в края на месец януари:


Следващата беше истинско предизвикателство - картичка за мъж. Наш приятел, с когото сме много близки, обичащ пътуванията. Имах точно половин час, за да изработя картичката - беше една януарска събота, в която отработвахме не знам какво и аз бях на работа. Добре, че денят беше спокоен и имах време да я обмисля:


В началото на месец февруари рожден ден имаше една от любимите ми колежки - млада, красива, образована и необвързана. Картичката й се получи много добре, а за рожденничката имаше и тефтер (за тефтерите и подобните на тях, ще пиша в отделна публикация):


Последната от тази серия ще я получи тези дни една приятелка на голямата ми дъщеря - млада чаровна госпожица:



Държа да отбележа, че на някои от снимките, картичката е гарнирана с изключително вкусните мъфини, направа на почти петнадесет годишната Патриция - първи кулинарни опити.

Онзи ден направих още една картичка за рожденичка, но тъй като рожденият ден на дамата предстои, ще ви я покажа след като си я получи. 

1 коментар:

01 09 10