20 февруари 2013 г.

Малката русалка

Днешната картичка е третият ми проект за Wee Stamps. Свързана е с представянето на нов печат, на име "Shelley", който ще се предлага в дигитален вариант и в гумен вариант от Whimsy Stamps.

Знаете ли, оказа се, че въпреки огромната ми любов към русалките, това е първата ми картичка с участието на подобно изображение. Доста се чудих в какви цветове да оцветя сладката Шели и с какво да я комбинирам, но после, когато започнах да работя нещата се случиха от само себе си. Преобладаващо морско синьо и малко цикламено за контраст, в комбинация от корали и други морски обитатели от филц, малки перли и много водни капчици, ето това се получи:


Най-много ме измъчи сладкият костенурчо, който в първия си вариант беше зелен (като морските костенурки), но изглеждаше прекалено контрастен:


Всички филцови елементи са част от един комплект, който купих готов:




Хартиите, които съм използвала са от едно от любимите ми блокчета на Graphic 45. Надявам се, че и вие сте харесали малката сладка Шели.

8 коментара:

  1. Браво, Вили. Прелестна е. И живота в картинката, и аксесоарите, които завършват разкоша. :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, великолепна е! <3 Много ми хареса идеята с марлята зад картинката, придава много ефирност. Картинката си я оцветила перфектно, както винаги, но този път фонът ми взе акъла!!! О_О Невероятен е, не знам как си го докарала толкова "бълбукащ" и жив! Морската пяна и филцовите морски обитатели... просто разкош! БРАВО! <3 :)

    ОтговорИзтриване
  3. Your card is SO stunning Vili. Both Sylvia and I were blown away when we received it in the mail, you used so many techniques and your coloring is just gorgeous. Thank you for being our Guest this month!!!

    Hugs,
    Mariska

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна морска приказка - толкова жива! :)
    "Бълбукащ" е много добро определение за фона ;).

    ОтговорИзтриване
  5. Красиво и перфектно изработено!

    ОтговорИзтриване
  6. Филцовите елементи са върха! Вчера видях някъде русалката си се чудех - защо тая костенурка е с крила...сега видях, че това е опашката на костенурката (срам, срам) :-)

    ОтговорИзтриване

01 09 10