6 януари 2015 г.

Дневник за пътешествия

Още в първия ден от новата година, реших, че за да бъде успешна, трябва да се отдам на любимото си крафт занимание. Естествено замислих едно, но в процеса на работа идеята ми се разви и нещата поеха в друга посока. Явно и тази година ще трябва да продължа да се уча на търпение, защото се наложи да чакам цели четири дни докато отворят магазините и успея да набавя липсващите ми материали. В резултат на дългото чакане, идеята ми се обогатяваше и в крайна сметка се получи нещо за самата мен.

Аз много обичам да пътувам, за щастие и тази година ми предстоят няколко пътувания. Опитът ми е показал, че понякога само снимките не са достатъчни и ако някои неща не бъдат записани, моментът отминава и рано или късно се забравя. Точно за това реших да си направя един пътешественически дневник, малък и компактен, който да мога да нося с мен при пътуването.От друга страна, трябваше да е достатъчно обемен, за да побере спомени от минали и предстоящи пътувания. Ето какво се получи:



Понеже това е моят Дневник на пътешественика, а аз много обичам да оцветявам картинки, реших да не се лиша напълно от такава. За да не се повреди от разнасянето в чантата ми, прецених, че е по-добре да я сложа вътре, на първата страница. Избрах Lulu - един нов, много сладурски печат на Мо, особено ми се нравят дебеличките й крачета:
 

Дневникът е с размери 11 на 17 сантиметра, има 160 листа от крафт хартия за писане, три хармоники за по 6 бр. снимки, още 6 джоба с вложени картончета, няколко джобчета и още няколко страници да снимки от крафт картон:



На гръбчето поставих готова чипборд форма с една прекрасна мисъл в унисон с предназначението на дневника:



И за да не захаби бързо дневникът (все пак ще го нося в чантата си ), уших и дрешка за него:


Особено съм доволна от начина, по който ми се получи етикетчето. Всички знаем, как белите пигментни мастила остават бледи и леко прозрачни върху тъмни повърхности. След като се ядосвах известно време, че не мога да накарам мастилото да стане по-плътно, грабнах една тънка четка с около 5 косъма и минах старателно по контурите с акрилна боя. Е вярно, играчка е, но пък отпечатъка стана ярък и контрастен:


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кожа/Skin: E50, E51, Е53, Е55р E93
Рокля и шапка/Dress and Hat: E70, E71, E74, E77, E79
Палто и кутия/Coat and Box: RV63, RV66, RV91, RV93, RV95, RV99, 
Багаж/Luggage: YR20, YR21, YR24, YR27, W3, W5
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


3 коментара:

  1. Честита Нова година, Вили! :) Дневникът е станал страхотен. Пожелавам ти да изпълниш страниците му с прекрасни снимки от различни кътчета на света и с незабравими спомени! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен дневник, Вили! Допътува ми се :) Пожелавам ти още тази година да го напълниш, и за следващата да ни зарадваш с още един такъв :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен подарък си си направила, Вили! Пожелавам ти да се окаже крайно малък, за да побере спомените, снимките и емоциите от всички пътешествия.

    ОтговорИзтриване

01 09 10