25 януари 2016 г.

Валентинки

Когато започнах да се занимавам с това хоби, съвсем естествено в мен се върна и желанието за оцвеяване. Тогава, преди 4 години даже не подозирах за съществуването на дигитални печати и с огромно желание купувах гумени... Бях влюбена в печатите на Penny Black, без да имам и най-бегла представа, че са рисувани от различни художници. Обичам малките животинки и печатите, които купувах бяха основно с мишлета и ежковци. Въпреки любовта, с която ги купувах ги оцветих по 1-2 пъти (а някои - нито веднъж) и ми омръзнаха. За себе си намери дигиталните печати.
Подреждайки шкафа с материалите онзи ден, попаднах на старите гумени печати и реших да им да шанс с един нов прочит - на крафт хартия, с кафяво мастило и моливи. След два дни забавления с тях, резултатът е цели пет валентинки...










Прибирам печатите за още четири години, когато ще им направя още един прочит :)

7 коментара:

  1. Beautifully colored, very stylish and cute valentines. Love all 5.

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятни са! Просто приказни!

    ОтговорИзтриване
  3. These cards are all so adorable, beautiful colouring as always and such cute images.
    Lorraine

    ОтговорИзтриване
  4. И кой сега е най-щастливият човек на света? АЗ СЪМ!
    Благодаря от цялото си сърце за сбъднатата мечта!

    ОтговорИзтриване
  5. Oh wauw I love PB stamps and these creations are beatiful. Fantastic colouring!! Marlies

    ОтговорИзтриване

01 09 10