12 февруари 2017 г.

Пастелно

Вторият ми проект за тази година не е нещо ново, но за сметка на това е нещо голямо - албум за една малка, много красива и сладка принцеса. Албумът е с размер на вътрешните страници 31 на 31 сантиметра, има 12 листа от бирен картон и още 12 листа с формат А4 от перлен картон. Изработването на този албум имаше голям сантимент за мен, поради две причини - първата е, че майката на принцесата супер търпеливо ме изчака повече от 4 месеца да намеря музата си. Втората причина е, че първият си голям албум направих за сватбените снимки на родителите на същото това мъниче. Още не съм сигурна, че ми се рисува, но нямаше как да не направя албумът с оцветен печат - "Walker" на  Mo's DP. Заложих на пастелните тонове, в синхрон с дизайнерските хартии, добавих обичайните перли и дантели и готово. Ето какво се получи:





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Няма коментари:

Публикуване на коментар

01 09 10