23 декември 2012 г.

Финалът на сезона

С тази картичка, официално закривам сезона на картичките за тази година. Другите две, които ще покажа в блога до края на годината са правени преди месец и истинската последна е тази.

Това е най-дълго правената ми картичка. Оцветих детайл от прекрасна картина на Sara Burrier преди десетина дни и избрах десените на хартиите преди седмица. Но от понеделник насам, всеки ден тичам по задачи, ангажирана с различни коледни приготовления, подаръци, както и с предстоящо пътуване, та не ми остана време да я довърша. Вчера си обещах, че, каквото и да става, трябва да приключа годината без недовършени дела и се заех с картичката. А и много харесвам точно тази картинка на Sara Burrier - ангелът ужасно много ми прилича на малката ми дъщеря. Естествено, не одобрих избора си на хартии от предната седмица, при което тотално смених концепцията и цветовете. Ето какво се получи:


Старателно оцветих отблясъците от фенера, а после сложих отгоре брокат и тогава всичко се замаза. Но пък от друга страна, има прилика с детето, нали?


Този прекрасен бордюр ми е подарък от едно много приятно момиче, собственичка на новооткрития крафтърски магазин във Варна Работилница Фантазия:
 



В заключение, искам да пожелая на всички много щастие и любов, много топлина и уют по време на предстоящите коледните дни!

9 коментара:

  1. За картичката - обичайното - прекрасна! За приликата... ти сигурна ли си че дъщеря ти не е била модел на тази Сара.

    ОтговорИзтриване
  2. Отново ни показваш прекрасно творение, очарована съм за пореден път!
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, картичката е прекрасна, както винаги! А приликата с дъщеря ти е наистина поразителна! Весели Коледни празници на теб и твоето семейство!

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошна картичка,както винаги ,а приликата е просто невероятна:))) Браво:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина поразителна прилика!:) Страхотна картичка, Вили! Весели празници ! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Отново вълшебна ,приказна и много пленителна картичка!Имаш страхотни дъщери - да са живи и здрави !
    Весели празници и Щастлива нова година!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е! И картичката, и модела! На мен също много ми харесва точно тази картина на Сара, но от предишната картичка, в която я използва не смея да я сложа в картичка все още. Не съм толкова добра в оцветяването и ще се изям като не се получи като при теб. :) Иначе картичката е точно в твой стил - изпипана и съвършена. Весела Коледа, Вили!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасна картичка и още по-прекрасно дете, Вили! :-) Бъдете живи и здрави, ти и цялото ти семейство! :-) Весели празници :-)

    ОтговорИзтриване
  9. Вили, честито Рождество! С пожелание за много здраве, късмет и усмивки за теб и цялото ти семейство! А картичката е прекрасна - фона и магическото сияние около фенера са се получили супер и изображението е много нежно подчертано :)Дъщеричката ти е истинско ангелче :)

    ОтговорИзтриване

01 09 10