28 декември 2012 г.

Easel card

Понеделникът мина и отмина, а аз ангажирана с празнични занимания, не успях да публикувам картичката ми за поредното предизвикателство на The Crazy Challenge! Темата този път, е предизвикателство и за самата мен - Easel card. Спонсори са Sassy Studio Designs и Crafty Sentiments. Това е първата ми картичка от този тип. Както писах и в предната публикация, картичката правих преди около месец, но времето да я покажа дойде сега. Ето какво се получи:


А така изглежда когато е изправена:


Сложих парченце велкро на гърба, за да може картинката да стои прилепнала в сгънато състояние:


Снежинките са от 3D акрилен контур:



Желая на всички весело посрещане на новогодишните празници!

4 коментара:

  1. Вили, чудна е! Носи толкова настроение, а изпълението е майсторско! Повдигна ми Коледния дух :)
    Весело посрещане на оставащите празници и много свободно време за творчесто през Новата година!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна е!
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна коледна картичка,прицизно изпълнена и с много настроение!Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красива, Вили! Добре си се справила с предизвикателството :)

    ОтговорИзтриване

01 09 10