15 април 2014 г.

Книгоразделител в кутийка

Направих днешния таг е за един много голям сладур. Той през есента ще бъде в първи клас и аз прецених, че варианта книгоразделител в кутийка е по-подходящ за него от картичка. Оставих тагчето възможно най-тънко с минимална украса, за да не наранява книгите, в които ще лежи.

Картинката, която избрах е Dream на Мо, защото вярвам, че книгите могат да те накарат наистина да мечтаеш, да се пренасяш на различни и екзотични места, дори и на несъществуващи... Ето какво се получи:






Гръбчето оставих напълно изчистено, за да могат да бъдат написани пожеланията към първолачето:


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кожа/Skin: E11, E50, E51
Шапка/Hat: Е41, Е42, Е43, Е44  
Яке/Jacket: Е11, Е13, Е15, Е17, Е18
Дънки/Jeans: B91, B93, B95, B97, B99
Шал/Scarf: YR61, YR65, YR68
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 коментара:

  1. Ох, Вилиии, пак ми събра очите!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, прекрасен е този мечтател! Ако знаеш колко много ми липсват картичките ти... Надявам се скоро отново да пожелаеш да правиш, въпреки че и на тагове, тетрадки и табелки пак ще съм доволна! :)))) Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Fantastic tag (bookmark), love the pocket and the theme of this project. Absolutely fabulous! Thank you for an inspiration!
    Anna xxx

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятна красота. Останаха ми очите в този книгоразделител. Щастливец ще е този бъдещ ученик

    ОтговорИзтриване

01 09 10