11 август 2012 г.

Книгоразделител

Четенето на книги е занимание, което вълнува все по-малко хора. Ангажирали вниманието си с работа и ежедневните грижи, компютрите, мобилните устройства и глобалните мрежи, намираме хиляди извинения, за да го правим все по-рядко. А всъщност няма нищо по-хубаво от лежерни моменти с хубава книга. Аз обичам да чета и с родителска гордост, мога да заявя, че научих и децата си да обичат книгите. И тъй като, голямата ми дъщеря другата седмица заминава за десетина дни на екскурзия в чужбина, реших да й направя книгоразделител, който да сложи в книгата, която ще вземе със себе си. Така всеки път, като я отвори, ще го вижда и ще се сеща за нас - семейството, което мисли за нея и я обича. Ето го и него - първият ми книгоразделител:


И от другата страна:


Чудя се дали, ако започнем да подаряваме на познатите си книгоразделители, ще ни гледат странно или ще се стимулират да четат?

6 коментара:

  1. Прекрасен е книгоразделителя,ако съм аз ,трудно ще чета ако е пред мен.Чуден е!

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубав книгоразделител, Вили :-) Децата ти ще са благодарни след време за любовта към книгите, на която си ги научила, точно както аз съм благодарна за това на моята майка :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Красив е! Повечето хора около мен все още четат и аз лично съм подарявала книгоразделители все на такива хора. Вероятно нечетящите наистина биха гледали странно на подобен подарък.

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, чудесен е! Пожелавам на дъщеря ти много книги да "прочете" с него!
    Имам късмета да съм заобиколена от четящи хора и понеже аз самата много обичам да си купувам (и ползвам) книгоразделители, с удоволствие правя и подарявам такива.

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасен е Вили :-) Четенето на книги е едно от любимите ми занимания, поне доскоро де :-) Сега при всички тези киндели и модерни устройства сякаш е по - лесно, но пак си купувам, защото винаги има място за още една в библиотеката, нищо, че все не оставя време за нея :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесн книгоразделител..
    На мен никога не са ми достатъчни :)
    Щастлива съм да прочета,че има и други четящи деца, защото и аз като теб съм горда мама на деца, които въпеки новите технологии обичат да четат книги и редовно го правят.
    Аз самата се наслаждавам истински на всяка минута,в която мога да се усамотя с книга в ръка..
    До сега обаче не съм подарявала книгоразделители..

    ОтговорИзтриване

01 09 10