2 август 2012 г.

Извини ме

Когато преди време видях работите на Suzanne Woolcott, останах безмълвна. Прекрасни, изчистени образи, оцветени в най-прекрасните, драматични цветове, комбинирани изключително смело. Артист с огромен размах, за съжаление с много тежка съдба.

Когато вчера голямата ми дъщеря ме помоли да направя картичка, за извинение към нейна приятелка, с която се бяха скарали, разбрах, че печатът на Gorjuss, най-после ще ми влезе в употреба. Реших картичката да бъде в тъмни тонове, леко тъжна и меланхолична, за да подчертае искреното й съжаление. Грабнах малката ножичка и се захванах да превърна тъжното момиче от печата, в 3D тъжно момиче. Ето я и нея:


Дъщеря ми сама направи панделките:


За съжаление, на снимките 3D ефектът личи само на бретона:


Харесвам стилизирани цветя, това го направих от увито шнурче:


Изглед отгоре и отвътре:


Най-хубавото от цялата ситуация е, че явно съм успяла да внуша на дъщеря ми (най-накрая), че човек трябва да има силата да признава грешките си. Дано приятелката й да приеме извинението!

12 коментара:

  1. Картичката е прекрасна Вили!Няма начин да не се приеме извинението .Жеста е много мил,а картичката сама говори!

    ОтговорИзтриване
  2. Вили,нещата,които правиш искрено ме изумяват!Артист!Тези момиченца са ми любими ,но все още не притежавам от тях! Харесвам смелостта ти с цветовете и се надявам и аз скоро да имам възможност и повод да направя тъмна катричка!Понеже виждам,че си от Варна не знам дали си в града или знаеш за утрешната приятелска среща, но се надявам да можем да се запознаем и лично.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка!!! Вижда се 3D ефектът, може би не като на живо, но определено си личи. Възхищавам се на картичките и таланта ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, при теб е обичайното - прекрасна работа! Винаги с нетърпение очаквам следващата ти картичка и винаги ги разглеждам с голямо удоволствие :) Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, перфектно изпълнение и точно в десетката си уцелила относно предназначението на картичката! 3D ефекта личи много добре и придава една особена живост и излъчване, които съм сигурна, че ще спомогнат за мисията!

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, искрено се възхищавам на работата ти!Страхотна картичка , натъжи ме!Сигурно малката мноого съжалява...Следя всичко ,което публикуваш - ще се уча от теб!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Колко хубаво, че и дъщеря ти се е включила в направата на картичката! Страхотно изпълнение, Вили!

    ОтговорИзтриване
  8. Невероятна е! Много ми харесва цветовата гама и цветето долу в дясно.(не, че другите детайли не ми харесват)

    ОтговорИзтриване
  9. Фантастична картичка, много мила и искрена

    ОтговорИзтриване
  10. Поредният разкош!Не знам откъде черпиш вдъхновение, но последните ти картички са невероятни...всичките:)!Влюбена съм в тях....моите поздравления!Хубав ден от мен и успешно ново начинание :)

    ОтговорИзтриване
  11. То не е талант, то не е чудо..Направо си...уникален творец!
    Възхищавам се на всяка картичка и всяка следваща ме изумява с оригиналността си и с точността си като идея, изпълнение и точност на детайлите..
    Толкова съм пристрастена към блога ти...

    ОтговорИзтриване
  12. Вили, страхотно си се справила с реализиране на идеята - 200% тъжно 3D момиченце е на лице ! Много, много ме очарова !

    ОтговорИзтриване

01 09 10