7 август 2012 г.

Нетрадиционно

Онзи ден се замислих за традиционното и нетрадиционното, за обичайното и необичайното, за естественото и неестественото. Как всички сме вкарани в някакви рамки, както по отношение на подходящите цветови комбинации, така и по отношение на цялостния вид на нещата, някак естествено ... И тъй като целият ми мироглед вече минава през призмата на любимото ми занимание, реших да направя нещо по въпроса.

По отношение на картичките за сватби съм традиционалист, правя ги бледи, с типичните перли, камъчета, нежни панделки. От друга страна, изпитах вътрешен порив да направя нещо  различно - картичка в нетрадиционна за повода цветова комбинация, с участието на необичаен материал. Помислих си за рози в чаен цвят, леко изсъхнали и прегорели, с бели, бледи листа. Комбинирах ги с необичайната за сватба черна панделка. Ето какво се получи:


Розичките направих от хартия за печене. Тънка, с гладка повърхност, но по-стегната от тишу:


Фоновата хартия си направих сама, за съжаление нямам готови хартии с такъв десен:


Навсякъде посипах водни капчици от лак с 3D ефект:


На страницата за пожелания залепих паус:


Като си помисля колко много предмети и материали срещаме в ежедневието си. И най-тривиалните неща биха могли да послужат за вдъхновение, да ни измъкнат от традиционализма, нали?

Ще участвам с тази картичка в Предизвикателството на Двете елши  - "Сватбени емоции".

18 коментара:

  1. Прекрасна е! А идеята за цветята от хартия е просто чудесна. Ако някога се наканя да правя цветя, със сигурност ще опитам и този вариант. Въобще цялата картичка наистина много ми допадна.

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, идеята с кухненската хартия е гениална, нямаше изобщо да разбера, ако не беше казала :-) На мен ми харесват нестандартните изпълнения, обикновено са много по-открояващи и запомнящи се :-) Картичката е изящна и изискана, точно като за предназначението си :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, наистина е чудесна - цветята са пленителни, а в капките просто ми останаха очите :) Какъв точно лак използва за тях?
    Аз харесвам миксирането на традиционното с нетрадиционното и намирм тази картичка за точно такава комбинация - нежна и стилна в не толкова традиционни цветове.
    Поздравления за пореден път!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна картичка-изпипана до последния детайл!Цветята са много нежни и този цвят определено им отива.Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Картичка точно по вкуса ми ;) Всичко що е на точки ме грабва от раз... и фона на картичката, и панделката, всичко. За цветята да кажа- много са нежни, направо ароматни! Капчиците аз ги правя с един лак, който не стои толкова достоверно... бих се радвала да споделиш произхода на твоя ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, Браво! Толкова стил и финес има в тази картичка! Поздравления! И, да, нетрадиционното винаги е на мода :-)

    ОтговорИзтриване
  7. Stunning card. I love the delicate colours and the flowers are so beautiful

    Sue

    ОтговорИзтриване
  8. Разкошна е! Розите са страхотни, а капките роса като истински! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Бижу!И то от тези запомнящите се,пленяващите...!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотна! Нежна, изящна, красива, стилна...невероятна е!

    ОтговорИзтриване
  11. МНого ми харесва. Цветята са уникални, цветовете също. Харесвам нетрадиционните неща, а ти си успяла да ги съчетаеш перфектно.

    ОтговорИзтриване
  12. Нищо няма да кажа! Просто ще я гледам, защото красотата отне думите ми!

    ОтговорИзтриване
  13. Вили, изящество, финес, изтънченост - това са думите, които минават през главата ми, гледайки твоята картичка! Перфектна комбинация на цветове и материали!
    А за традиционното, хм, откакто се занимавам с това хоби определено на моменти излизам от "поставените" рамки. И това, което ми прави впечатление е, че точно тези картички грабват и останалите.

    ОтговорИзтриване
  14. Нали за мъжа сватбеният ден бил началото на черните му дни (малко английски хумор), та в този ред на мисли черната панделка си е точно на място както и всичко останало по нея. Прелестна е.

    ОтговорИзтриване
  15. Вили, идеята за цветята е великолепна! Задължително ще я изпробвам с моята хартия за печене и без това рядко я използвам по предназначението й. :)
    Прекрасна картичка си направила! Обичам нетрадиционните неща.

    ОтговорИзтриване
  16. Разкош, разкош и пак разкош ! А за традиционно и нетрадиционно не считам, че вече тези схващания важат със страшна силата - щом е стилно и любимо защо не :)а и черно и бяло си е класика :) Розите много ме грабнаха, а като прочитох и от какво са ... адмирации за находчивоста! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  17. Обожавам нетрадиционните материали!Прекрасна идея и творбата е разкошно нетрадиционна!!!

    ОтговорИзтриване

01 09 10