10 декември 2013 г.

Коледна песен

Между тавите с коледните сладки все пак се опитвам да не забравя кое е основното ми хоби. Днешната картичка е част от едно трио, което съм замислила да направя в следващите дни. Може би идеята ми беше инспирирана от това, че същия този печат (Victoria Caroling) също е част от едно трио. Този път предпочетох традиционни коледни цветове, добавих няколко от любимите ми леко хилави елички и много много снежинки. Ето какво се получи:


Ето го и по-отблизо пеещото сладурче:



Каква би била тази песен без нотни листи? След като от външната страна ги затрупах с декорации, от вътрешната страна поне се виждат:


И въпреки, че в реалния живот, някак си недолюбвам снега, тази песен е едно от любимите ми сезонни песни:



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 коментара:

01 09 10