25 декември 2013 г.

Феята с червените топчета

Днешният таг, направих към подаръка на приятелката на малката ми дъщеря. За цветовата комбинация бях инспирирана от един букет от живи храсти (Ilex verticillata), който стои в хола ми повече от месец. На тези червени топчета беше подчинена цялата коледна украса в домът ми и смело мога да заявя, че е една от любимите ми до сега. 

Печатът съм оцветявала няколко пъти, Winter Fairy Halla на Мо ми е много любима. Ето, вижте последното тагче за годината:





Гръбчето е с табелка за пожелания:


Нека малката Хала да издуха всички лоши неща от пътя ни и да остави само хубавите, положителни емоции! Весела Коледа, приятели! 




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 коментара:

01 09 10