18 март 2012 г.

Бебешки дневник

Поръча ми го една позната за подарък на едно още неродено бебе.

Водена от сантимента на майка на бивши бебета, приех задачата с ентусиазъм. Още си пазя онази смотана тетрадка която си бях определила за бебешки дневник. (Патриция е родена през 1997 година и тогава инфлацията беше страховита, какви ти бебешки дневници). Започнах да  водя дневник още с голямата ми дъщеря и продължих да пиша в него и с малката. Пишех старателно, правех илюстрации. Когато децата ставаха около 5-годишни спирах да пиша. Но понякога си го преглеждам - и ми става много миличко. Ще го снимам някой път и ще ви го покажа.
Да се върнем на поръчката ми. Щастливото събитие се очаква скоро - в края на месеца. Задължително беше да направя дневника тези почивни дни и бях много разочарована, че поръчките, в които имаше подходящи бебешки хартии не пристигнаха до петък. Дано бебенцето да е късметлийче, защото все пак успях да се измъкна от комплицираната ситуация с тези хартии, които имах. Получи се това:


В джобчето сложих и рамки за снимки, ако майката иска да си лепи снимки в дневника.
Дано да го харесат!

1 коментар:

  1. Как да не си роди човек още едно бебе, само и само да пише в такъв дневник... Ще си помисля.... ;)
    Страхотна идея и изпълнение!

    ОтговорИзтриване

01 09 10