4 април 2012 г.

Маргаритки за рожден ден

Днес в средата на един динамичен и напрегнат работен ден, получих молба за картичка за рожден ден. Приех задачата с удоволствие за очакваният завършек на деня, когато изработвайки картичката ще разтоваря натрупаното напрежение.

Както съм ви казвала и преди, за мен картичките за рожден ден са нещо наистина специално - те се изработват персонално, за конкретен получател. За това ми беше необходима и допълнителна информация за получателката. Разбрах, че навършва двадесет години и е музикантка. А, имаше и условие- да използвам един от любимите ми печати на Penny Black - бързащото таралежче с букета от маргаритки. Много го харесвам този таралеж - хвърчащите цветя и бягащите му крачета са страхотни. Ето какво се получи:



Всъщност това беше и един от първите ми опити с Copic Ciao маркерите. Мисля, че най-накрая намерих подходящия картон.

Дано да го харесат този сладур!

1 коментар:

01 09 10