1 март 2013 г.

Преместване

Честита Баба Марта на всички! Нека тя ни донесе много здраве и много щастливи моменти!
Обичам новите неща и точно за това в началото на новия месец искам да ви покажа една картичка, която правих към подаръка за ново жилище.

Никога не съм правила картичка по подобен повод и ми беше наистина много интересно. Започнах с традиционното ровене в нета за подходящ печат. Минах през много сайтове, но най-много ме грабна печата на Pachela Studios със сладкия Зайко новодомец. Голямо носене на кашони пада, а при това и пеша през поляната. Хартия с десен на дърво, малко скъсан вестник (в какъвто обикновено се увиват вещите при пренасянето) и много цветя. Мислех да сложа и задължителния в този случай ключ, но не му намерих място. Ето какво се получи:


За оцветяването, какво да кажа - поредното няколкочасово удоволствие. Чудех се дали да сложа облаци в небето, но реших, че е достатъчно шарено и без тях. Понеже в моя случай става дума за семейна двойка, направих тялото на мечето в розово, все едно е дама с розово боди:


Този ретро велосипед е прекрасен. Не зная какъв е стенсила, Мая ми го подари изрязан, а той веднага си намери мястото. Според мен, е олицетворение на продължаващия живот, на непрекъснатото движение:



И любимото ми етикетче, добре, че имах такова малко надписче:


Отвътре поставих остатъка от хартията на лицевата страна:



10 коментара:

  1. Lovely image and fabulous creation and your coloring Vili - stunning!!!
    I love bike too.
    Hugs,
    Jasmina

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, неуморна си :-)Поредната фантастична картичка. Оцветяването е фантастично, а образите ти са просто като живи. Колелото , десените и всички дребни детайли са сожени с много умисъл, но най-силно ме впечатли табелката "for sale" и отгоре "sold" Срашно попадение. Още веднъж поздравления

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, истински разкошна е. Толкова отговаряща на повода, по който е правена. Цветна и пълна с живот. Направо ми иде аз да се пренеса в таз толкова уютно изглеждаща хралупка :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Разкош! Оцертила си я като за детска книжка :) Наистина е зашеметяваща! Смирени и възбхитени поздрави от мен !

    ОтговорИзтриване
  5. Поредната невероятна и уникално оцветена картичка! Какво повече да кажа?!:)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудна, чудна, чудна!!! :-) Честита Баба Марта, Вили :-)

    ОтговорИзтриване
  7. amazing!!! what a sweet little scene... i love all of the colours and the little bicycle die is so cute :D

    ОтговорИзтриване
  8. Наистина съм силно впечатлена от невероятното оцветяване! Моите адмирации!

    ОтговорИзтриване
  9. Вили, всеки път, когато покажеш нещо ново ме изненадваш приятно и всеки път "ахкам", "охкам" като видя какво си сътворила! Трудно откъснах очи от картичката, въпреки че вече имах удоволствието да разгледам снимките, за да напиша коментар! Идея, реализация - перфектни!

    ОтговорИзтриване
  10. Поредната разкошна картичка, направена с голямо усърдие и внимание към детайлите!

    ОтговорИзтриване

01 09 10