24 март 2013 г.

АТС второ издание

И надявам се последно. Винаги когато нещо ми стане интересно, отдавам цялото си време и внимание. Същото се получи и с АТС, които упорито отхвърлях доста дълго време. В крайна сметка, подарих двете от предната публикация и се наложи да направя няколко нови за албумчето на Ем.

Този път, реших картичките да са направени изцяло от картинка, при това да са в серия. Избрах прекрасните феи на Sara Burrier, на първо място защото са много и харесвам повече от една и на второ-защото оцветяването им ми носи огромно удоволствие. Направих феите в "шантави" тонове, с неестествено цветни коси, като добавих само по едно етикетче. Ето това е моята "Fairy Tales" серия:


Използвах детайли от Lady of Amethyst и Lady of Opal:


 А тук - детайли от Casting Down Imaginations и Iris:


Феята от Casting Down Imaginations, всъщност беше елф, с огрооомни уши, но аз ги позамазах и се опитах да ги направя част от косата. Не снимах гръбчетата на картичките, но те са същите като предния път.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9 коментара:

  1. Прекрасна фейска серия! Lady of Opal определено ми стана любимка! :) Ах, как съжалявам, че няма да мога да имам ATC от теб.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък винаги така цветни си представям косите на феите :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са !Просто вълшебни!Много съжалявам ,че съм доста след теб в списъка...

    ОтговорИзтриване
  4. Сега погледнах пак списъка ...и както си и предполагах ,че нещо съм объркала,Вили ти си след мен ...пак не е радостно за мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Ухааа - жестоки...Да си призная - точно "шантавите" цветове ми се виждат съвсем приложими в случая, защото това са феи...и много ама наистина много ми харесват. Разбира се - моите предпочитания са към Lady Opal и Casting Down (която чака някой ден да бъде използвана), но косата и изобщо цветовете на Lady of Amethyst са уникални!

    ОтговорИзтриване
  6. Вълшебни малки шедьоври. Макар и само виртуални за повечето от нас, творбите ти носят истинска наслада и вдъхновение. А, тези, които имат късмета да се докоснат до тях на живо, са големи щастливци. Благодаря, че продължаваш да споделяш таланта си с нас. Надявам се и у дома ви нещата вече да са по-добре, като гледам как просто избухваш в цветове. Поздрави :)ххх

    ОтговорИзтриване
  7. This is so gorgeous. I love your coloring so much and these ATC's are perfect!

    ОтговорИзтриване
  8. Невероятни са! Поздравления, Вили!

    ОтговорИзтриване

01 09 10