8 октомври 2013 г.

Таг

Не зная при вас как е, но голямата ми дъщеря като ме помоли да направя нещо, винаги е от днес за вчера. Подобен беше и случаят миналата седмица, когато нейна приятелка имаше рожден ден. Оказа се, че имам точно 3 часа за направата на картичка, а това при мен е невъзможно. За да не разочаровам децата, реших, че има случаи, в които и един голям таг, може да свърши работа, а после да се ползва и като книгоразделител.

Направих тагчето с размер 15 на 8 сантиметра, от мукава с дебелина 1,5 мм. Избрах една от любимите ми картинки на Мо - Tall Cake и прецених, че няма да слагам много декорации, за да може наистина да се ползва за книгоразделител. Ето какво се получи:


Обикновено оцветявам един печат и приключвам с него, не обичам да повтарям. Но тази е една от картинките - изключения,  в рамките на една година я ползвам вече за трети път:



На гръбчето оставих място, на което децата да напишат своите пожелания:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5 коментара:

  1. So cute! Your coloring is gorgeous! I love the "frosting" you added for the cakes!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно сладко изкушение! Много ми харесва как правиш глазурата на сладкиша, като истински изглежда!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  3. Lovely tag and gorgeous coloring. Love the icing on the cake. Looks good enough to eat.

    ОтговорИзтриване
  4. Love this tag, my dochter make lots of cake,s voor friends

    ОтговорИзтриване

01 09 10