11 септември 2012 г.

Бебешка линия

След коледните и сватбени картички, получих вдъхновение за бебешка картичка. Въоръжена с едно много сладко печатче на Forever Friends и с огромна доза ентусиазъм, се захванах с приятното занимание по оцветяването. Понеже до последно не бях решила дали да е момичешка или момчешка картичка, а този път не ми се искаше да е унисекс, направих две идентични бебешки картички:


Ето и малко детайли:


За момчешката картичка сканирах хартията от момичешката и само смених цветовата гама, за да бъдат наистина идентични. Нямах подходящ надпис и за това използвах идеята на Nana:


А после дублирах този елемент още веднъж:


И изглед отвътре:


Най-интересното беше, че надписите ми бяха наистина миниатюрни, но понеже стъклените капчици са изпъкнали, се получи ефекта на лупата и станаха малко по-големи и четивни. Страхотна идея Nana, благодаря ти!

7 коментара:

  1. Няма какво друго да кажа освен "страхотни са"!!!
    И ДВЕТЕ!

    ОтговорИзтриване
  2. Стъклените капчици са страхотни,но мен ме плени печатчето,което е много добре оцветено.С копици ли получи тези уникални цветове?

    ОтговорИзтриване
  3. Ооо! Серията ти е повече от великолепна!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни са! Двойна радост за окото!

    ОтговорИзтриване
  5. Няма значение какво вдъхновение ще те споходи, защото след това от ръцете ти излизат невероятно красиви творби! Като тези толкова сладурски и нежни бебешки картички!

    ОтговорИзтриване

01 09 10