21 септември 2012 г.

Много, много розово

Никога до сега не бях слагала толкова много панделки и дантелки една върху друга и то в една картичка. Поводът за направата й е отново детски рожден ден. Този път на една къдрокоса сладурана, същата като тази от картинката на Mo's Digital Pencil. Хартията е от едно прекрасно блокче на Prima - Tea-Thyme, изключително красиви ретро десени на рози. 

Идеята ми беше да направя една много романтична момичешка картичка - с много панделки, дантелки и много нюанси на розовото. Ето какво се получи:

 
Тъй като роклята е въздушна и с много гънки, реших да я оцветя на точки, за да изглежда по-раздвижена:


На панделката вързах велосипед и сложих много пеперуди, за да подсиля усещането за вятър и въздушност от роклята на момиченцето:


На някои от пеперудите сложих сребърни перлички:

 
От вътрешната страна повторих мотива на лицевата:


11 коментара:

  1. По страхотен начин си оцветила рокличката.

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, не знам как го правиш, но ме омагьосваш. Та аз не харесвам този тип картички - обясни ми как става така, че твоите ме карат да ахна. Ами, не е честно - караш ме да се изненадвам от себе си :))))

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива, розова и момичешка! И печатчето на Мо е великолепно и страхотно оцветено, разбира се! Детайлите са много и изпипани! Прелестна е!

    ОтговорИзтриване
  4. Розова, розова...колко да е розова!Ама пък е съвсем момичешка и роклята е много хубаво оцветена, и пеперудките са си съвсем на място - абе с една дума - СУПЕР!

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката ти е просто възхитителна :) Отдавна не бях виждала толкова добро оцветяване на този печат. Браво за креативността!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Вили,невероятна е!Това една от любимите ми картинки на Мо,а ти си я направила да оживее! А роклятя е прекрасна!И пеперудите, и всичко:)Рюазкош!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна е, оцветяването е разкошно, просто ме грабна ужасно много! Точно си бях разпечатала тази картинка и се опитвах да я оцветя, но сега просто ще я оставя настрана, докато се науча да оцветявам по-добре:) Поздравления, невероятна е!

    ОтговорИзтриване
  8. Може би любимата ми картинка на Мо, а ти, Вили, си я оцветила невероятно :-)

    ОтговорИзтриване
  9. Приказна е!Вили ,ти си вълшебница -всичките картинки проговарят след твоята намеса!Уникална картичка!

    ОтговорИзтриване
  10. Наистина картичката ти е жива и създава голяма емоция на гледащите я! Поздравления за майсторството и сърцето, което си вложила в нея!

    ОтговорИзтриване
  11. Прелестна е! Като фен на розовото само ще кажа, че розовото никога не може да е в повече хахах Всичко друго са го казали преди мен! Завиждам на рожденичката!

    ОтговорИзтриване

01 09 10