5 септември 2012 г.

Плюшеното коте

Като се върна назад във времето, когато започвах да водя този блог си спомням, как си мислех, че личният живот е едно, а интернет пространството - съвсем друго. Бях решила, че нещата, за които ще пиша трябва да касаят само и единствено хартиените ми забавления. Но понеже намеренията, понякога са неосъществими, установих, че разказвайки за картичките, постепенно разказвам и много неща от живота си и за мен самата.

Нещото, което не съм ви споделяла до сега е, че нашето семейство има и пети член. Той е четириног, космат и много, много добър. С нас е вече три години и половина и нито за миг не съм съжалила, че сме го приели. Всъщност, като се замисля, имайки предвид начина, по който децата му показват любовта си, може би дори трябва да съм му благодарна, че все още не е избягал от нас ...

Понеже е персиец и лятото му е много топло, го водим на фризьор, където го подстригват, почти "до голо". След това с децата се смеем, че е станал плюшен. Ето го моето сладурче Айрън, когато го взехме - бебе на 40 дни, тежащо 365 грама, а сега - шишо около 5 килограма:


Предполагам, че вече разбирате милото чувство, което изпитах, като видях печата на това момиченце, гушнало плюшеното си коте. Печатът е на Saturated Canary, купих го без да се замислям и нямах търпение да направя картичка с него. За щастие, месец септември и октомври са наситени с детски рождени дни, та ще има и кого да зарадвам с нея. Ето, вижте:
 

Фустата под полата, обувките, панделката и очичките на момиченцето минах с 3D лак:


Сложих копченца и много шевове, защото ги асоциирах с плюшената играчка:


Хартията е "издрана" от котето. Надписите, тип "етикет на дреха" ми станаха любими, защото са по-дискретни и не изместват визуалния център:


И отвътре:


13 коментара:

  1. Картичката е прекрасна!
    А писанчо е голям красавец!

    ОтговорИзтриване
  2. Голям сладур е, Вили :-) Навремето и ние имахме котка, даже по едно време няколко, но точно май заради "любовта", която им показвахме със сестра ми, нашите се отказаха да подлагат повече животни на такъв тормоз. Затова сега имаме само кучета, които тежат почти колкото мен :-)

    Картичката ти е много сладка и чудесна за предстоящите детски рождени дни :-) А ние с теб днес май и двете сме на вълна Saturated Canary :-)

    Поздрави :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Хи-хи познай, каква ще е моята картичка днес!И аз се забавлявах с оцветяването на тази сладурана тези дни, но твоята е по-хубава.
    А котараците си имат специално масто и в моето сърце и се радвам,на твоя сив пухчо!

    ОтговорИзтриване
  4. Колко е сладкаааа тази картичка, момиченцето на Криста с тази плюшка е страхотно, но изпълнението на картичката - УНИКАЛНО :) Вили страхотна си :) А този малък пухчо - истинска прелест :)

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, котаракът ви е голям сладуррр! А картичката е чудесна в тези цветове! Паднах си много по чорапогащника :)Идеята с раздраната от котето хартия е много забавна.

    ОтговорИзтриване
  6. Вили чудесен пети член,голям чаровник.За картичката-уникална!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасно оцветяване и много премерени детайли, което прави картичката ти съвършена!

    ОтговорИзтриване
  8. Вили, ти и Калисто ще сте моето вдъхновение ако се реша да работя с печати и оцветяването им! Картичкатра е изключително весела и закачлива... толкова добре изпълнена от теб и надрана от котето, че дъха ми спира ;) А фустата, ах фустата... като истинска е, като цъфлало цвете !

    ОтговорИзтриване
  9. Вили, перфектна както винаги! С толкова прекрасни идейки си изпълнила картичката, много ясно си представих как това сладко наглед котенце, издира хартията!

    ОтговорИзтриване
  10. И аз съм се заела с оцветяването точно на тази картинка. Дано успея и наполовина да я направя толкова красива като твоята. Страхотна картичка, Вили!

    ОтговорИзтриване
  11. Леле, каква красота..
    Като омагьосана съм всеки път, щом погледна прекрасните картинки на Криста Смит, но твоято оцветяване буквално я е "оживило"..Разказа ти за Айрън е очарователен и за мен беше приятно да се запозная с петия член на вашето семейство. От известно време най-малкия мъж в нашето семейство също си мечтае за домашен любимец и цяло лято не спря да гали уличните котки в Бургас , които му позволят разбира се..(а в Бургас те са много са много, уверявам ви).. Замислях се за някакъв подобен пухчо, но..мисля,че ще му е трудно на животното да издържи на любовта на малчугана наистина..
    Страхотно ми харесват акцентите, които си добавила- всеки от тях е толкова на мястото си и придава допълнителен чар на картичката. Някоя малка кукла ще е очарована да я получи!
    Благодаря ти,че се включи с тази красота в Крейзито!

    ОтговорИзтриване
  12. Разкошен "пухчо" си имате, направо се влюбих в него :) Такъв чаровник и иделно вдъхновение :) Картичката ти е прелестна, напълноте разбирам за печатчето на Krista, картинките й са уникално сладка, а и тази ми е от любимите :)И разбира се перфектно изпълнение !

    ОтговорИзтриване
  13. What a beautiful card. Gorgeous design. I like the softness of the colors and that image is absolutely adorable. I really appreciate your work. Thanks for sharing.

    ОтговорИзтриване

01 09 10