19 септември 2012 г.

Рози за майка ми

Откакто се занимавам с това хоби, направих стотина картички, които подарих на всякакви близки и познати. До момента, обаче, не съм правила картичка за майка ми. Удобен момент да се реванширам е предстоящия й рожден ден.

След рисунките и маковете от последните седмици, реших да се върна на любимите ми рози. Този път в силен, ярък цвят, на контрастна основа. Ето какво се получи:


Розите направих от някакъв немски паус. Точно на този структурата е много интересна, има тънкоста на тишу и остротата на пауса. Не мога да си обясня защо, но розите, направени от хартиите на дизайнерските блокчета, нещо не ми се получават - стават някак груби и не ми харесват. До сега, тези, направени от паус са ми фаворит - хем са по-нежни и ефирни, хем не се късат много:



Този път вмъкнах и малко телени клонки:


  От вътрешната страна повторих мотива от лицевата:


Ще включа тази картичка в предизвикателството на The Crasy Challenge - "Точки и/или раета".

10 коментара:

  1. Разкошна картичка!Чудесна цветова комбинация!

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова нежна и същевремено ярка и слънчева е картичката ти Вили, че без съмнение си се реванширала на майка си.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна е! Като всичките ти картички!

    ОтговорИзтриване
  4. Специална картичка за специален човек! Чудесна е!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна и нежна! Розите от паус са страхотни. Все се каня да пробвам и аз.

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна картичка за наистина специален човек! Розите са разкошни!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотни са станали! И цялостния дизайн е невероятно стилен и елегантен!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна картичка! Розите са изключително нежни и красиви! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна е! А розите ти са невероятно стилен акцент и наистина, изработени от този паус са много нежни и ефирни.

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотна..Всеки път оставам без дъх, като надникна тук.
    Благодаря ти за учстието в Крейзито..

    ОтговорИзтриване

01 09 10