6 септември 2012 г.

Коледен елф

Тези дни ме е обхванала някаква свръхактивност и много, много ми се рисува. Аз преди време си бях обещала, че ако много ми се иска нещо и мога да си го позволя, да не се лишавам. И така, реших да прекарам няколкото дни, в които сме сами с малкото и са ми спестени домашните задължения, основно в рисуване и правене на картички.

Разрових се из сайтовете и попаднах на една елфска серия на Mo, по която веднага си паднах. Реших, че в момента имам право само на един печат, затова избрах любимата ми Мим. След, като я оцветих два пъти (защото първия път хартията на топката се скъса от 3D гланца), направих ето това:


И в този вариант листото на шапката и топката са минати с 3D гланц, но този път го нанесох на съвсем тънък слой (не че на снимката личи). Подвоумих се дали да не поръся пухкавите части с флок (натрошено кадифе), но прецених, че така няма да се получи светлосянка:


Вместо нарисуваното топче в края на шапката, поставих истинско пухкаво топче:




И поглед отвътре:


Със сигурност ще си взема и някои от другите елфчета, много са сладки, нали?

10 коментара:

  1. Чудно сладка картичка, която моментално извика усмивка на лицето ми. Вили, усетът ти към детайлите и комбинацията на цветовете е уникален!

    ОтговорИзтриване
  2. OОх,колко е хубава! Разкошни цветове и приказно оцветяване! Много,много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, много хубаво обещание си си дала :) Елфката е очарователно-дяволита, а топката е страхотна! Коледнте картички са толкова благодатни за правене - всякакви елементи им отиват, когато са подбрани с вкус!

    ОтговорИзтриване
  4. Толкова ми хареса, че директно я запазих при вдъхновяващите ме картички! Прекрасни цветое, а оцветяването ти за пореден път ме остави без думи!

    ОтговорИзтриване
  5. Приказен Коледен елф! Това е най-красивата коледна топка, която съм виждала! :))) Прелест!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Веселата елфка определено ми е сред фаворитите от твойте картички! Оцветяването ти е уникално - особенно топката !Адмирации :)

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошна картичка, а за оцветяването - мога само да остана безмълвна!

    ОтговорИзтриване

01 09 10