27 септември 2012 г.

Хулиганите

Отново детски рожден ден, което по презумпция означава - нова картичка. Рожденикът е съученик на малката ми дъщеря - голям сладур, приказлив и много енергичен. Точно за това, като видях двете елфчета на Tracey Manderson, веднага измислих картичката.

Реших да направя двамата сладки, палави хулигани цветни и контрастни на основния фон, като цветно петно и да добавя само един голям надпис. Но не можах да се спра, стилът "Clean & Simple" не е моят стил. Когато видя такъв тип картичка на някой друг, много ми харесва, но при мен нещата изглеждат някак недовършени и все добавям, добавям ... Ето какво се получи:


Минах клончето с 3D лак, защото беше толкова тънко, че щеше да се скъса:


И в профил:



Поглед отвътре:


За цветово вдъхновение използвах всички цветове от средната хоризонтала в предизвикателството на Кали при Картичкофуриите. Е добавих и всички останали ... Ще участвам с тази картичка в Картичкофурийско предизвикателство 135 „Игра на цветове”.

10 коментара:

  1. Олеее......Страхотна е!Тези хулигани са много сладки и забавни. Справила си се чудесно,няма недовършени неща,всичко е изпипано майсторски!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна картичка! МНОГО ми харесва! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Вили,чудесна е !Много свежа и със страхотно настроение!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, страхотна картичка за един малък палавник!
    Никак даже не ти е недовършена картичката, напротив - перфектна е !!!
    Преди време като видях печатите на Tracey Manderson и се влюбих в тях.Разбира се,че си купих един, но за съжаление само една картичка съм направила с него.

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката ти е точно това,което си стига за да се поздрави един малък мъж!Прекрасни са тези палавници и съм фен на раиранита им дрешки!Благодаря,за свежото участие в моята "Цветна игра"!

    ОтговорИзтриване
  6. Много сладка картичка - толкова весела и закачлива, а тези малки сладурковци са уникални :):):)

    ОтговорИзтриване
  7. Хехе много забавен печат! Отлично си го претворила в тази весела картичка! Цветовете са супер и със сигурност ще донесат много радост на порасналия палавник!

    ОтговорИзтриване
  8. Вили, направила си една толкова сладурска, толкова забавна картичка! Лично аз като гледам тези сладури направо ми се иска да можех да се забавлявам като тях!

    ОтговорИзтриване
  9. Не мога да повярвам че не съм написала няколко възторжени думички тук!
    Тази ми е толкова весела и повдигаща настроението, че ... не ми стигат изразните средства!
    Прекрасна е , Вили и определено е сред любимите ми картички!

    ОтговорИзтриване
  10. Вили,...тази ми е една от любимите ти! Такива жизнерадостни цветове, толкова настроение и живот лъха от нея...Уникална е!

    ОтговорИзтриване

01 09 10