3 октомври 2012 г.

За вдъхновението

Много пъти съм писала, как за направата на картичка получавам вдъхновение от най-невероятни източници - понякога от десен на хартия, понякога от някакъв предмет, а понякога дори от накакво чувство... 

Когато прочетох темата на Забавлятелството за този месец бях искрено възхитена. Представянето на един проект с неговото вдъхновение е начин, да се покаже размаха на фантазията и креативността, да се покаже колко далеч може да стигне един дребен проблясък. Страхотна тема!

Реших да направя картичка специално за това забавлятелство, вдъхновена от първото нещо върху, което попадне погледа ми. Оказа се една декорация на масата в хола - съд в който съм сложила няколко пръчици канела и една изкуствена черешка. Носи ми приятно чувство на топлина и уют, напомня ми за рустикален стил, с типичните карирани покривчици, къдрички,  медни съдове и старо дърво ... Усещам миризмата на канела по всяко време. Ето ги моето вдъхновение и резултата от него в цветовете на канела и череша:


Ето и картичката по-отблизо:


Използвах една от новите ми придобивки - прекрасен печат на Suzanne Woolcott:


Направих момиченцето 3D:


Направих цветенцата с тичинки от мини брадс, които оцветих в цвят на меден съд:



Този път реших да не пестя материали и довърших картичката отвътре. Направих джобче, в което да се постави пожеланието:


Ще участвам с тази картичка в Забавлятелство Дванадесето на Мър-Мяу: "Искрата на Вдъхновениeто" и в предизвикателството на CCH # 130 Handmade flowers.

11 коментара:

  1. Наистина е интересно какви неща могат да вдъхновят човек. Ти си развихрила по прекрасен начин въображението си и се е получила наистина красива картичка.Не че съм виждала твоя картичка,която да не е такава. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятно нежна и красива!Навява топлина и уют...точно като вдъхновението ти :)...прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно вдъхновение и невероятна картичка! На ръка ли е изрязвано момиченцето? Уникална прецизност! Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, и вдъхновението ти, и картичката са истинско вълшебство! Майсторка си не само на оцветяването, но и на декорирането! Толкова много да ме плениха разпръснатите перлички, дискретно подаващия се надпис и тази панделка с перлички над люлката... мммм...

    ОтговорИзтриване
  5. РАЗКОШНА Е! Детайлите са перфектни и 3Д ефекта ти се е получил невероятно(чак ще ме е срам да покажа моята вариация по темета след няколко дни.Радвам се и, че не си спестила декорацията отвътре. А колкото до вдъхновението ти, в интерес на истината, точно това имах предвид като измислих темата на това Забавлятелство!Да изберем нещо истинско и да го превърнем в картичка.
    Много ме зарадва и стопли днес с тази канелено-плодова красавица.Бладодаря!

    ОтговорИзтриване
  6. Много сладка картичка.Напомня ми за моето момиченце когато беше малка.Мъничка кукличка,щастлива и доволна,че мама и тати се съгласиха да и вземат котенце.Беше невероятно изживяване,благодаря ти че ме върна назад в времето и озари днешният ден.

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна, прекрасна, много сладка картичка! Тези момиченца на Gorjuss Girl се превръщат все повече в мои любимки, заедно с Тилдите!

    ОтговорИзтриване
  8. Very lovely card. Just love the colours, the image and the beautiful flowers. Well done!

    Thanks for joining us at The Crazy Challege.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  9. Невероятна картичка. Цветовата комбинация и 3Д ефектът са прекрасни.

    Благодаря ти за участието в Крейзито!

    ОтговорИзтриване

01 09 10