8 октомври 2012 г.

Хризантеми

Отново е време за поредното предизвикателство на Card Mania Challenges.  Този път темата е "Happy Birthday! / Честит Рожден Ден".

Използвах възможността, предоставена от спонсорите ни Kenny K., за да направя поредната картичка за тийнейджърски рожден ден. Реших да съдържа силен цветови контраст, типичен за светоусещането на тази възраст, блясък и есенни цветя, е и напитка със зелена маслинка, която не е задължително да е алкохолна ... Ето какво се получи:


Очите на момичето и чашата минах с 3D гланц:


Златен надпис с топъл ембос:


Според производителя на шаблона XCut, тези цветя, би следвало да са хризантеми. На мен обаче, повече ми приличат на ранункулус или прецъфтели рози.  Харесват ми, независимо какви са:


И поглед отвътре:


Очаквам с нетърпение и вашите проекти на тема: "Happy Birthday! / Честит Рожден Ден".

4 коментара:

  1. Прелестна е, Вили!!! Страшно ми харесват цветовете, които си избрала... а цветята са уникални! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудно хубави цветенца и страхотна дама - много чаровна и сладка, оцветяването - перфектно и въобще мнго ми харесва цялата картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Безмълвна съм за пореден път! А цветовете на които си заложила са ... прелест!

    ОтговорИзтриване
  4. Тази сладурана страшно ме зарадва още в първия миг, в който я видях- С този блясък в очите и страхотната комбинация от лила, чертно и позлата - много изтънчена !:)

    ОтговорИзтриване

01 09 10