18 април 2013 г.

Ти ми открадна сърцето

Днешната картичка е една от най-бързо направените в живота ми. Причината да я направя беше молба от приятелка на голямата ми дъщеря, а поводът - годишнина от първата среща между нея и приятеля й. Естествено, не можах да откажа на детето, а и то нямаше особени изисквания, само да няма джуфки и фльонги и да има сърца.

За мен направата на мъжка картичка си е истинско предизвикателство. За човек, който никога не е правил валентинка в живота си, направата на мъжка валентинка си е двойно предизвикателство. Картичката трябваше да е едновременно много романтична и много изчистена. За щастие си спомних, че Mo имаше една много приятна картинка, с романтичното име Stole my Heart, така оставаше  само да добавя надпис и обещаните сърчица и готово:


Реших да дублирам десена на блузата с фоновата хартия. Маската на "крадеца" и откраднатото сърце минах с Glossy Accent:


Малкото сърчице изрязах с пънч и също минах с  Glossy Accent:


От вътрешната страна сложих лист от едно старо "любовно" блокче:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 коментара:

  1. Страхотна картичка се е получила, Вили! :-) Сигурна съм, че и получателя и поръчителката са я оценили :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Много готина мъжка картичка, Вили! <3 Семпла, без много украси, а с точните детайли на точното място! :)))) Справила си се перфектно с "предизвикателството"! :) <3

    ОтговорИзтриване
  3. Мнооого красива! Ама наистина МНОГО!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна! Хем стилна, хем закачлива :). Личи си, че е за мъж, но с щипка женски чар :).

    ОтговорИзтриване
  5. Супер е стилна, Вили! Мисля, че е най-хубавата с този крадец, която съм виждала до момента.:) :)

    ОтговорИзтриване
  6. I have been having a look around your blog and I love your cards. Can't wait to see more. hugs x

    ОтговорИзтриване

01 09 10