12 януари 2013 г.

Подарък за вас

Днешната публикация е свързана с едно от най-любимите ми занимания, а именно правенето на подаръци. Обичам да подарявам, дори малко повече от колкото обичам да получавам подаръци.

Преди малко повече от година открих света на правенето на картички, а преди точно една година и този на бележниците, тефтерите и подобните им. Картички правя много често - поне по две на седмица, но с бележниците нещата не стоят така. Цялостният процес по изработването на един тефтер ми отнема поне 3-4 дни от оформянето на идеята, до окончателната реализация. Изработвам кориците, нарязвам пълнежа (това е най-неприятната част), перфорирам, поставям спиралата, правя закопчаването и накрая декорирам. Точно за това във всеки един, изработен от мен бележник е вложена и не малка част и от мен самата.

Именно за това, реших да подаря на една от вас Рецептурник, изработен от мен самата. За целта, бих искала да споделите с мен вашият най-най-любим хартиен проект, изработен от вас. Това може да бъде картичка, покана, календар, скрапбук страничка, кутийка, тефтер или каквото и да е друго от хартия. Не е задължително проектът да е нов, може да е правен и назад във времето.

В неделя на 20 януари 2013 г. аз с помощта на моите дъщери, ще избера проекта на една от вас, на която ще подаря този Рецептурник, с който участвам в предизвикателството 168 на Mo's Digital Pencil "Something New":
 

Размерът на рецептурника е 16 на 16 сантиметра и съдържа 120 листа. Печатът е от новите на Mo's Digital Pencil - Cookie Dough S, а крема е направих с 3D акрилен контур:




 Рецептурникът е разделен на четири части, които всеки може да реши как да класифицира:



Желая вдъхновение и късмет на всички, но ви моля, участвайте само един път с най-най-любимия си проект!


45 коментара:

  1. Страхотен рецептурник, Вили!!!
    Знам точно какво ще ти покажа, стига да успея да го завърша до крайния срок :)))

    Упех на всички! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхитен рецептурник...Аз искам да питам - от къде се сдобиваш с тези мини-сладки аксесоари (ако не е тайна)???

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ето, от тук: http://gretasart.com/index.php?route=product/product&path=109_146&product_id=2865

      Изтриване
  3. Ох ,аз съм първа ,дано да ми е на късмет ,да се докосна до твоите вълшебства ...Много си мислих ,какво да ти покажа,защото имам много любими неща ,но в крайна сметка реших да е тази картичка с кутийка макар че съм ги правила доста отдавна.
    Рецептурника е страхотен,както винаги!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, рецептурникът е страхотен! Сигурна съм, че много проекти ще се състезават. На мен ми беше интересно да реша с какво аз да участвам...не съм се замисляла често, кой ми е любимият проект, може би още не съм го създала...Но тази картичка с ретро спомени от Париж наистина ми е много мила, подарих я на специален за мен човек, затова и не ми беше труно да избера нея.
    Приятно разглеждане и оценяване на теб и помощничките ти :)

    ОтговорИзтриване
  5. Вили страхотен е рецептурника! Ти си истинско вдъхновение за мен :)) Благодаря за възможността да се включа в тази игра. Ще ти покажа нещо мое, което ми е насърце :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за възможността да се състезавам за този красив и уникален по своему рецептурник! Вложила си много фантазия, сръчност и опит и резултата е повече от прекрасен! Доста ме замисли с това да избера своя любим проект, но реших да участвам с една от бижутерките, които подарих на три момичета по инициативата " Предай нататък ". Колкото и да ви е трудно да изберете най- добрия проект, със сигурност ще се нагледате на уникални неща и ще се забавлявате.

    ОтговорИзтриване
  7. Рецептурникът е разкошен! Много ми харесаха всички тези малки детайли!

    ОтговорИзтриване
  8. Много вдъхновяващо творение, може би ще имате още един последовател!

    ОтговорИзтриване
  9. Вили,не мога да ти се нарадвам на творенията.Всеки път си казвам,че от това по-хубаво няма и ти ме изненадваш с още по голяма красота.Всяко нещо е изпипано до последният детайл,всичко е на мястото си и сякаш е чакало само да го докоснеш.Поздравления за таланта!
    Ще помисля с коя картичка бих могла да участвам и ще се включа;-)

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотен е рецептурникът! Няма нужда да споменавам, че и аз имах колебания с какво да участвам, но наистина тази картичка е една от най-любимите ми. Нямам обаче никакви колебания дали искам да участвам. Дори минималния шанс да държа в ръце нещо направено от теб е страхотен стимул! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  11. Вили, разкошен е, както и всичко друго излязло изпод сръчните ти ръце! Ще се поразровя им моите "хартиени творения" и непременно ще се включа в играта ти! Прегръдки, Ани

    ОтговорИзтриване
  12. Оооо, прекрасен е! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  13. Вили, рецептурникът е невероятен! За мен ще е чест да го имам!

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотен подарък си приготвила Вили, личи си желанието и любовта, които влагаш във всеки един прекрасен тефтер, който правиш.

    ОтговорИзтриване
  15. здрасти, вили! невероятно творение - навява ми асоциации за сладки, вкусни, топли, домашно приготвени неща, които задължително се сервират около красиво подредена трапеза, където цялото семейство се е събрало в края а деня. просто страхотен - наистина докоснат от човешки ръце и с капка душа, вложени в него!
    сърдечни поздрави!
    Наташа

    ОтговорИзтриване
  16. Вили, продължавай да радваш всички с твоите красоти! А рецептурника еповече от приказен!

    ОтговорИзтриване
  17. Прекрасно и съвършено като всичко твое, колко ми харесва всяка прецизност по всяко детайлче...Наистина прекрасно. Благодаря ти и затова, че ме върна към най-любимия ми проект. Ама наистина благодаря. Отдавна вече избягвам да правя нещата си без ентусиазъм, а той все повече ми липсва, но с твоята задача си върнах едно съкровено усещане. Затова и реших да участвам и да пиша този път.
    Иначе следя те, но мълчаливо.
    И пак: рецептурникът ти е прекрасен, не знам кой ще се осмели да пише в него, трябва да е някой скрапбукинг фен, за да може и рецептите в него да са стилни.

    ОтговорИзтриване
  18. Светломира Костова12 януари 2013 г. в 17:19

    Благодаря Ви за възможността да се насладим на Вашите творби.Моля да ме извините за това,че снимката изглежда по този начин,но като се щракне върху нея се отива в албум с нещо мое любимо.

    ОтговорИзтриване
  19. Прекрасен, както всичко, което излиза от ръцете ти! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  20. Прекрасен рецептурник!Благодаря ти,че споделяш твоите красоти с нас!

    ОтговорИзтриване
  21. Разкошен рецептурник! Едно малко бижу, което чака да бъде изпълнено с чудни кулинарни шедьоври!
    Непременно ще се включа, на такава красива награда, как може да устой човек!?

    ОтговорИзтриване
  22. Невероятен е! И изпипан като всичко, което правиш! Наистина е много мотивираща идеята да ползваме нещо, сътворено от теб! Благодаря за възможността!

    ОтговорИзтриване
  23. Приказен! Много ми харесва идеята с 3D ефекта на крема:)

    ОтговорИзтриване
  24. Вили, поздравления, адмирации и овации - направо ме разби с този рецептурник, а и не само с него!Изпипан до най-малкия детайл и подробност!
    Признавам си, че твоето местенце съм го пропуснала напоследък, не само тук де - поради липса на време, но сега ще намеря време и ще се поразходя - определено има на какво да се полюбува човек, на какво да се научи!
    И с радост ще участвам - очите ми останаха в това произведение на изкуството!
    Дълго се чудих какъв проект от любимите ми да си избера и се спрях на последната количка, която правих за малката ни принцеса Каролина! Дано ми донесе късмет!

    ОтговорИзтриване
  25. Уникално красив рецептурник!Всеки детайл е изпипан както и при всички твои проекти до сега ! Адмирации за таланта ти Вили ! Притежателката на това бижу ще бъде истински късметлия :)
    Късмет на всички момичета и нестихващо творческо вдъхновение !

    ОтговорИзтриване
  26. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  27. Разкошен рецептурник. Благодаря за шанса да се докосна до нещо изработено от теб.
    Извинявам се, не бях видяла, че пиша от профила на Картичкофурии и го изтрих, за да си напиша коментара от мое име.

    ОтговорИзтриване
  28. Дълго се чудих дали да участвам, защото съм доооста начинаеща, но все някога трябва да опитам, нали!
    Албума, който споделям, е първия ми допир до скрапбук света и беше за сватбен подарък на много скъпа приятелка. Заредих го с толкова ентусиазъм, трепет и вълнение...залепях, отлепях, нагласях, мислих, измервах... сигурна съм, че ще ми остане любим дълго време.
    Вили, благодаря за възможността! Всичко, което правиш е прецизно, интересно и красиво! Уча се от теб и се надявам след време поне малко да изпипвам така нещата :)

    ОтговорИзтриване
  29. Просто възхитителен рецептурник! Радвам се, че има блогове като твоя, откъдето човек черпи не само вдъхновение, но и следи с възхищение ...

    ОтговорИзтриване
  30. Вили, всичко, което правиш е страхотно - изпипано и носещо частица от голямото ти сърце.За тази една година станах твой ревностен фен и научих много неща от теб за правенето на картички и не само. Щастлива съм,че това местенце го има и е толкова приятно тук!
    Страхотен подарък си подготвила - изкушаващ и много , много щедър. Направо не знам как се разделяш с тези красоти, които създаваш...
    Поздравявам те за прекрасния начин по който си решила да споделиш своя блого-рожден ден!
    Пожелавам ти нестихващ ентусиазъм и идеи с които да ни вдъхновяваш и да ни възхищаваш! Благодаря ти за това прекрасно и любимо местенце!

    ОтговорИзтриване
  31. Страхотна награда, Вили - както всичко, което твориш всъщност! Мога да си представя какъв труд е този рецептурник, но определено си заслужава:)
    Желая ти здраве и много, много щастие, усмивки и любов, и още много години да споделяш с нас красотите си!
    Също така, благодаря за възможността! Поколебах се коя картичка да покажа - тази или една друга любима с боядисаната и напукана оградка, но реших да е мъжката, за разнообразие в колекцията горе :)

    ОтговорИзтриване
  32. От много време искам да си направя тефтер за рецепти и по някаква причина все не стигам до него. Искам да си мисля, че е възможно да спечеля твоя, защото е невероятно красив и направен с любов, личи си! Все още мисля с какво да се включа, имам идея, но да видим...
    А твоите творения са толкова красиви, сякаш не са правени на ръка...прекланям се пред таланта ти! Продължавай все така!

    ОтговорИзтриване
  33. Вили,прекрасен е!Няма как да не ти се прииска да го притежава човек,съвършен като всичко което излиза от ръцете ти!Благодаря ти много за възможността,а картичката с която участвам е от "моето сърце"!

    ОтговорИзтриване
  34. Вили, толкова са сладурски нещата , които твориш, че няма как да не му се прииска на човек да притежава нещо направено от теб. Благодаря за възможността!
    P.S.Малко съм си пообъркала името - vilini

    ОтговорИзтриване
  35. Вили,тефтера е невероятен,с толкова детайли...съвършен.Благодаря ти за шанса и щедростта!
    Имам много любими проекти и ми беше трудно да избера,какво да ти покажа,но точно тази страничка от бъдещото албумче на сина ми със сигурност е правена с най-най-много любов.
    :)

    ОтговорИзтриване
  36. Прекрасен е тефтерът! И прекрасно условие да бъде спечелен. Участвам с
    удоволствие,макар да знам, че съм далеч от спечелването - толкова красоти видях ,наредени под твоето бижу :)

    ОтговорИзтриване
  37. What an adorable little recipe book cover. Love the colors and your coloring is beautiful Thanks for playing the Mo's Challenge this week.

    ОтговорИзтриване
  38. Вили, рецептурника е много красив, същинско бижу, което всяка домакиня би желала да има! Благодаря за възможността, която ни даваш! Реших да участвам с едно специално мини албумче, изработено с много обич и цвят за моя съпруг :)

    ОтговорИзтриване
  39. Вили, обещах ти, че ще се включа при теб! Даваш страхотна възможност, но и трудна. Имам предвид това, с което ни предизвикваш.Първоначално мислех да е нещо ново. Отказах се. След това реших, че ще бъде нещо от изработените неща от мен до този момент. И тъй като имам много любими проекти, дълго се колебах между два, но накрая избрах този, който ми лежи на сърцето още отпреди да се материализира. А след това... след това не пропускам ден, в който да не го погледна и да не се заредя с всичката положителна енергия, с всичките емоции, с които го заредих при изработването му! Благодаря ти, че ме накара честно да си призная пред себе си, че това е любимия ми проект за 2012 година!
    А рецептурника ти... ах, този твой неповторим, отличаващ се с изпипаност стил! И това съвършенство, с което го доказваш за пореден път! Обичам твоето местенце!

    ОтговорИзтриване
  40. Уникален тефтер, Вили! Този печат на Мо е толкова сладък!

    ОтговорИзтриване
  41. Поздравления за удоволствието от чудесната изработка,което ще изпита притежателят!!!Затова и моето участие е с подобен повод.Пожелавам хубави почивни дни и забавления с децата!:))

    ОтговорИзтриване
  42. Невероятен тефтер! Благодаря за възможността, която ни предоставяш!

    ОтговорИзтриване
  43. Чудесен рецептурник,Вили!Толкова е красив и изпипан до последния детайл!

    ОтговорИзтриване
  44. nqmam dumi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pregledah po4ti vsi4ko i prosto nqmam dumi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dosega nesam vijdala po-krasivi karti4ki i edvali 6te vidq nqkoga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    от Ани Еф.

    ОтговорИзтриване

01 09 10