22 януари 2013 г.

Трицветен сладолед

Обещавам това да е последната картичка от серията "сладки" картички. Но не можах да устоя на апетитния сладолед на Beccy's Place. И да си призная, докато го оцветявах и аз се почувствах изкушена. Заложих на любимите ми вкусове - ванилия, ягода и шоколад. Е предпочитам лешниковия вкус, но картинката нямаше да стане достатъчно контрастна.

Няколко слоя, разхвърлени като салфетки, минимално количество дребни цветчета и перлички. Ето, какво се получи:


Умишлено не използвах никъде лъскави или гланцирани акценти:


Надписът е дигитален, някъде съм виждала подобен, но не можах да си спомня и се наложи да си направя сама:



Отвътре повторих десена на вафлената кофичка:


16 коментара:

  1. Вили, тъкмо към твоя блог се бях запътила, за да ти кажа колко много ми харесах и колко изкушаващи бяха ягодките, след това невероятното кексче, което с тази черешка направо ме разби, а ти си подготвила ново изкушение! Имай малко милост, че всичко изглежда толкова истинско и наистина но човек му се прияжда! Невероятна е и тази картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Голямо изкушение си сътворила! Май ми се хапва сладолед- ванилов....

    ОтговорИзтриване
  3. Мммммммлясссс....обичам сладолед...одобено по това време на годината. Даже вече втора седмица се влача с болно гърло, но дори това не ми попречи да си хапвам сладолед (по- точно гофретки със сладолед, но както и да е...)

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, благодарение на теб знам какво ще закуся хаха Имам точно такъв трицветен сладолед :)Твоят е много автентичен, страхотна е картичката (отново!). Сега след десертите можеш да преминеш към основните ястия - както виждаш, гладни наоколо не липсват :) Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Отново ни изкушаваш с това прекрасно творение!

    ОтговорИзтриване
  6. Много вкусна и оригинална картичка Вили. А надписа е сууупер :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ох, ох,ох ,вкусотия голяма !Разкошна картичка!

    ОтговорИзтриване
  8. Мммм... сладкиши, ягодки, сладолед... при теб само изкушения, Вили! Направо отивам към магазина за сладолед твоя е толкова апетитен и истински, че ми се прияде. :)Харесва ми много идеята с разхвърляните салфетки.

    ОтговорИзтриване
  9. Не успях да издържа на изкушението и отскочих за един реален сладолед :) Картичката е прекрасна...

    ОтговорИзтриване
  10. Мммм, какво изкушение! Разкошна картичка! Тази сладка вълна много ми харесва :)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  11. AWESOME coloring! This is a very beautiful card--you did a super good job. I LOVE it!

    ОтговорИзтриване
  12. stunning!!! i love your colouring and such a gorgeous design :)

    ОтговорИзтриване
  13. Swoon... your coloring is absolutely gorgeous!! Loving your card design, and the sentiment is brilliant! :)

    ОтговорИзтриване
  14. Such a lovely card! Great image, design and lovely papers, brilliant. Jx

    ОтговорИзтриване

01 09 10