31 януари 2013 г.

В колата

Отново попаднах на страхотни дигитални печати. Този път изключително сладурски на Рachela Studios. Като започнах да разглеждам сайта, се почувствах като дете в сладкарница. Ако можех, сигурно щях да си купя поне десет печата.

Днешната картичка е за рождения ден на племенника ми, страстен фен на автомобилите. Мъжките картички винаги са били огромно предизвикателство за мен. От една страна не трябва да липсва нищо, от друга възможностите не са много. Аз реших да се огранича до голяма картинка в пастелни тонове, няколко малки слоя и много капси. Ето какво се получи:


И отблизо:


Любимият ми тип "етикет на дреха":


Отвътре повторих слоевете от лицевата страна:


Наистина много харесах тези печати. Много сладки физиономии, динамични сцени и маркировка на тъмните участъци. Изключително лесни и приятни за оцветяване!

8 коментара:

  1. Леле,колко е сладък този малък шофьор:))) Уникална картичка ,с много зареждащо настроение:)Всичко е перфектно,до последния детаил, както винаги:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми хареса това зелено. Прекрасно съживената картинка, ъгълчетата, айлетите, дизайнът като цяло са отново майсторски изпипани от вдъхновените ти и търпеливи ръце и сърце. Браво :) ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка! И както винаги всички детайли да изпипани до съвършенство!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  4. Perfect for a boy! I LOVE your coloring!!! Very Perfect!!!

    ОтговорИзтриване
  5. ПЕРФЕКТНО!!!Много ми хареса цветовото съчитание.Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни мъжки цветове, Вили! <3 Картинката е супер яка, а оцветяването ти е перфектно! :) Много ми харесва как си обрамчила картинката с photo corners. Капсите винаги са ми били почти задължителен елемент от мъжките картички. :)))) Браво! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Много е готина! Получаваш и най-големия комплимент от големия ми син,който се спря и ме накара да му я покажа. После каза- "Хубава е!" Това си е направо огромно постижение от твоя страна :)

    ОтговорИзтриване
  8. И от мен комплименти, Вили! Много ми харесва, запазих си я в Pinterest да я намирам по-лесно за вдъхновение. :)

    ОтговорИзтриване

01 09 10