8 януари 2013 г.

Хайде, да си оцветим коса

След като най-подробно разказах за това, каква хартия използвам, днес ще ви покажа и как и с какво оцветявам косите на човечетата. Печатът е Wryn - Picture Perfect на Tiddly Inks. Маркерите, които ползвам са на Copic Marker и кафявата гама на ProMarker.

Ето това е картинката, която оцветявам днес:


Ще правя косата на Wrin кестенява, така че ще ползвам три нюанса на топло кафявото:


Започвам с най-светлия цвят, следва по-тъмния и накрая - най-тъмния:




Накрая, с най- светлия цвят попълвам пропуснатите участъци:


До тук нищо особено, косата изглежда горе-долу добре, но не е достатъчно. Преди време, ровейки в нета, попаднах на едни накрайници, тънки писци, които са адаптирани за  ProMarker и служат за това да могат да се рисуват линийки с дебелина под 1 мм.


За косата на Wrin ще използвам четири цвята от кафявата гама:


И тук започвам от най-светлия цвят, който е толкова светъл, че почти не се вижда. Целта ми е да имитирам структурата на косата с тънки косъмчета:


 Следват по-тъмния, най-тъмния и най-най-тъмния:




Сега косата има структура, но се позагуби контраста. За това добавям няколко щриха с най-тъмното кафяво което имам:


Ето, Wrin вече си има "цветна" коса:


Умишлено не нарисувах светлосенки на картинката, защото имам намерение да изрежа фона и да ползвам само оцветените части. 

В заключение искам да добавя, че споделих моя опит не за да правя реклама на някаква марка или на някакъв продукт. Не се изживявам като някакъв "гуру" в оцветяването. Истината е, че оцветяването наистина ми носи огромно удоволствие и положителна емоция. И ако с тази публикация съм успяла да убедя дори и само един човек да рисува и да продължава да опитва нови и нови техники, то означава, че съм направила удоволствието си двойно.

21 коментара:

  1. Благодаря за урока Вили - косите на твоите момичета наистина изглеждам много реалистично. Остава само да си намеря и набора от тънкописци тип Промаркер ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, това са накрайници - продават се отделно. Промаркерите са стандартни промаркери, просто накрайниците са направени за тях :)

      Изтриване
  2. Е на мен със сигурност малко ми трябва да се убедя, че трябва да продължавам с опитите си за оцветяване, защото страшно се релаксирам като оцветявам, толкова съм погълната, че ми действа като анти-стрес! Много полезен урок:-)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за урочето,ще ми е много полезно,косата е перфектна :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много полезен урок! Вили, наистина оцветяването ти е перфектно!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за страхотното уроче:))) Аз все още си нямам маркери ,но определено ,като ми свършат моливите ,ще си набавя,за да пробвам уроците:))) Много е ефектно това оцветяване ,а твоите картички по принцип са ми фаворит:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Много полезен урок! Вили,оцветяването ти е перфектно!Всяка картинка е много жива и въздействаща!

    ОтговорИзтриване
  7. Вили, много интересно и полезно. Не знаех за тези накрайници, а имам и доста Промаркери, така че ще се огледам за тях. И аз обичам много да оцветявам, има терапевтичен ефект :)Едно от любимите ми неща за оцветяване са косите, но винаги може да е по-добре. Мерси за урочето!

    ОтговорИзтриване
  8. Вили, много полезен урок. Благодаря ти! Преди няколко дни гледах промаркерите и се чудех да ли да не си взема няколко цвята да ги пробвам. Определено ще потърся и накрайника.

    ОтговорИзтриване
  9. Е това не го знаех. Толкова сме се чудили с разни другарчета, как ги докарваш тия тънки линии с копиците, но сега открихме ключа от палатката! Благодаря за споделеният опит!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотен урок! Ако не знаех,че така става със сигурносът щях да се пробвам с оцветяването, ама за мен вече спасение няма.Пълна пристрастеност!
    Само една идейка ако позволиш, вместо промаркери с накрайници (само за черна коса обаче) за финалните щрихи не може ли да се използва черен гел химикал ?!
    Благодаря,че споделяш опита си с всички. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За черна коса и тънкописец за CD става, Кали, а е и алкохолен :)

      Изтриване
  11. Благодаря за урочето, Вили! Страхотно полезно е и е много мило от твоя страна, че споделяш тънкости за оцветяването. Тези накрайници ги видях още миналата година в едно клипче, но все още ги няма по нашите магазини. Май заради тях ще се престраша да поръчвам отвън.

    ОтговорИзтриване
  12. Ехааа,страхотен урок!Благодаря ти,Вили!!!

    ОтговорИзтриване
  13. Вили,благодаря за урока! Искрено ти се възхищавам!

    ОтговорИзтриване
  14. Урока е страхотен! Благодаря за споделеното!

    ОтговорИзтриване
  15. Много красива оцветена картинка! Аз оцветявам и то много рядко с акварелни моливи, но със сигурност съм един от хората убедени да пробват маркерите. Благодаря за полезния и нагледен урок!

    ОтговорИзтриване
  16. Thanks for the tutorial!! Your coloring is out of this world awesome. Love how you colored Wryn's hair as well as the rest of her. It's a gorgeous card!! :)

    ОтговорИзтриване
  17. Благодаря за полезния урок! Косата е оцветена перфектно, като жива е!

    ОтговорИзтриване

01 09 10